Helen Conrad – Verboden dromen

verboden dromen

  • Genre: Feelgood Roman
  • Uitgever: Dutch Venture Publishing
  • Tijd uitgave: Oktober 2016
  • Aantal pagina’s: 163
  • Nieuwprijs: 17.95

Bad boy Kane is na vele omzwervingen weer thuis op Big Island, Hawaii. Al sinds de middelbare school koestert hij warme gevoelens voor Annie Ventura, maar toen was hij een buitenstaander en zij het populaire meisje. Hij is vastbesloten haar nu met de echte Kane kennis telaten maken. Maar zal hij erin slagen om haar door zijn ruwe bolster heen te laten kijken en Annie te laten zien wat er in zijn hart leeft..?
Annie maakt zich zorgen om de gevoelens die ze altijd al voor Kane heeft gekoesterd. Ze heeft hem aangenomen om zichzelf te beschermen tegen haar buurman, die haar van haar land af wil pesten, maar ze komt er al snel achter dat ze van de regen in de drup is beland. Hoe veilig ze zich ook in Kanes gezelschap waant, in feite is hij veel te gevaarlijk voor haar… en voor de muren die ze rond haar hart heeft opgebouwd.

“Een easy read, maar totaal niet mijn ding”

Eindelijk had ik weer eens tijd om een recensie exemplaar van Dutch Veture Publishing te lezen! Ik heb gewoon het eerste boek gepakt dat ik op mijn E-reader kon vinden en die ben ik gaan lezen. Ik hou deze recensie een beetje kort, omdat ik eigenlijk niet heel veel heb te zeggen over dit boek.

Dat zit namelijk zo; Ik hou totaal niet van (feelgood) romans. Ik kan me er niet in vinden en ik kan er totaal niet van genieten, dus ik heb van te voren al een oordeel klaarstaan waardoor ik vind dat ik niet objectief genoeg kan kijken aar de kwaliteit van het verhaal.

Wat ik wel kan vertellen is dat ik het boek in 2 keer heb uitgelezen. Ik heb eergisteren en gisteren gewoon mijn E-reader gepakt en ben gaan lezen en ik had hem zomaar uit. Dat is wel heel fijn. Het is dus een makkelijk boek om tussendoor even te lezen. Niet teveel moeilijke woorden, niet teveel details en diepgang. Het is echt een luchtige summer read die ik erg aan kan raden als je ook nog een beetje van romans houdt.

Wat ik altijd mis met dit soort boeken is de orginaliteit. Ik merk dat elke roman een bepaalde opbouw heeft en tot nu toe merk ik ook bij elke roman weinig diepgang. De rode draad in het verhaal gaat alatijd over liefde, terwijl ik hou van actie en spanning. Daardoor kon ik me ook in dit boek niet vinden. Ik hoef niet te lezen over hoe mensen verliefd worden en hoe ze liefde bedrijven. Maarja, dat is natuurlijk mijn mening. Als jij van romans houdt dan raad ik dit boek zeker aan. Ik bedoel, het speelt zich af op Hawaii, wat wil je nou nog meer?? Afgezien van dat het verhaal me niet aansprak ben ik er wel dol op dat dit verhaal zich afspeelt in Hawaii. Even een keer wat anders dan de VS of Engeland.

Het is dus geen slecht verhaal, maar er zitten ook geen bijzonderheden aan het boek die ik echt heel graag wil benoemen of prijzen. Gewoon een doorsnee roman. Ik geef verboden dromen 3 sterren!

~ Live Your Life Reading

Geef een reactie

