Bookhaul maart 2017 (Inclusief boekenfestijn haul)

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vandaag nog een berichtje voor jullie!

Ik heb nu een TBR-jar. Een potje waarin elk boek dat ik thuis heb (Ebook of in de kast) op een papiertje staat. Deze papiertjes zitten opgevouwen in het potje en zodra ik een boek uit heb moet ik een briefje trekken. Zo moet ik door mijn 100+ boeken lezen voordat ik nieuwe boeken mag kopen. Dat is nogal mislukt vorige maand. Wie organiseert er dan ook een boekenfestijn?!!

Anyways, ik heb dus in maart wel weer boeken gekocht en mag nu echt niks meer kopen, maar deze bookhaul wil ik natuurlijk wel met jullie delen. Om dat ik het idee heb dat veel lezers niet van elk boek een beschrijving willen zal ik dat deze keer ook niet doen. Hierboven die je een diashow met alle boeken die ik in maart gehaald heb. Zit er een leuk of interessant boek tussen voor je? Stuur dan een berichtje, dan zal ik je vertellen waar het boek over gaat of zoek het boek op op Google.

Ik koop normaal nooit echt veel boeken. voor sommige lijkt deze bookhaul misschien niets, maar voor mij is dit echt heel veel 😛

Welke Boeken heb jij gehaald in maart? Let me know!!

~ Live Your Life Reading

Geef een reactie

