Bookstagram!!

cropped-logo-liveyourlifereading1.png

Even een update over mijn Instagram-account. Ik had altijd mijn blogfoto’s en mijn privé leven op één blog maar ik merkte dat ik hiermee niet de doelgroep bereikte die ik wil bereiken als het gaat om mijn blog en de boek-gerelateerde dingen. Ik heb daarom vanaf nu een aparte Instagram voor mijn privé leven en dus ook een aparte Bookstagram! Ga hem snel volgen als je dat nog niet doet en kijk mee in mijn boekenleven!

Op instagram heet ik  gewoon Live Your Life Reading

Ik hoop je te zien op mijn account, zodat we samen kunnen genieten van onze boekverslavingen 😛

 

~ Live Your Life Reading

Geef een reactie

