In the bloglight: Amanda!

amanda gastblog

Omdat Amanda vandaag jarig is krijgt ze van mij een speciale blog onder het kopje aanraders. Deze gastblog heeft Amanda zelf geschreven, dus neem snel een kijkje op haar blog om nog meer van haar te lezen. Gefeliciteerd Amanda!!

 

Hallo lieve lezers, ik ben Amanda en ik beheer de blog Liefde voor boeken: Amanda. Schrijf daar verschillende recensies van verschillende soorten boeken. Recenseer bijna alle boeken behalve sport boeken of kookboeken. www.liefdevoorboekenamanda.wordpress.com is mijn blog voor boeken. Al heb ik wel gestudeerd voor catering medewerker. Woon in Drachten dat is in Friesland, net als Marrit ook in Friesland woont. Ben 8 november jarig, ben gelukkig nog net geen 30 jaar haha. Duurt nog een jaartje dan hoor ik bij de dertigers. Woon samen met mijn vriend.

Op mijn blog kan je veel tweede wereldoorlog boeken vinden maar ook YA boeken.
Ik recenseer niet alleen boeken maar ik schrijf zelf ook boeken en de boeken zijn tegenwoordig op Wattpad te lezen. De titels zijn: Het meisje en haar passie. (is de must om hem af te maken vind ik zelf), Gepest en Gekwetst ( staat op pauze), Verlies en Pijn (gedichtenbundel waar ik tussendoor aan werk), Het donkere periode van kerst (kort verhaal ooit geschreven voor een schrijfwedstrijd).

Het meisje en haar passie, wil ik ooit gaan uitgeven samen met Gepest en Gekwetst, Wel verschillende uitgeverijen op het oog maar nog geen 1tje die eruit springt. Je weet maar nooit wat er op je pad komt. Ik zie het allemaal wel. Vind schrijven alleen al erg leuk en natuurlijk lezen.

Sta zelf in totaal in 4 bundels van gedichten. 3 bundels voor goede doelen en 1tje is een privé collectie van een schrijfwedstrijd waar ik lid van was. Nummer 5 gedichten bundel komt er ook aan maar daar moet ik nog twee gedichten voor schrijven en dat gaat over make a memory voor baby’s die te vroeg geboren worden of door miskraam niet ter wereld komen. De thema is verlies.

De titel van die gedichten is Kom dicht bij mij. Dit is de tweede keer dat ik aan mee doe. Help graag mensen door mijn gedichten. Op mijn andere blog kan je zien welke boeken ik tot nu toe in sta www.amandatuinstra.blogspot.nl.

7 gedachtes over “In the bloglight: Amanda!

      1. Alle kleine dingen zijn het waard. Heb geld gekregen van mijn vader en daar stedelijke leven gekocht en nog verjaardag cadeau voor m’n vriend gedaan. Van vriendin geld en bloemetje.

        Like

Geef een reactie

