Ik mag recenseren voor Dutch Venture Publishing!!!!

9200000060402006

Ik heb vorige week goed nieuws gekregen: Ik mag recenseren voor Dutch Venture Publishing!!

Ik had een mailtje gestuurd nadat een vriendin me een tip gaf om me op te geven als recensent.

Dit heb ik gedaan en ik kreeg binnen een dag reactie dat ik mijn eerste recensie exemplaar mocht ontvangen!! Dit betekent dat ik vanaf nu recenseer voor Dutch Venture Publishing voor onbepaalde tijd.

Binnenkort zullen jullie dus meer recensies ontvangen die ik niet alleen voor mezelf schrijf, maar ook voor deze uitgeverij.

Dutch Venture Publishing is nog maar net gestart, dus ik hoop een handje te kunnen helpen zodat ze groter gaat worden.

Ik ga met veel plezier deze tijd tegemoet en hoop dat ik nog lang mag blijven recenseren!

Weer een nieuwe stap richting een blog die leuk en professioneel is.

 

~Live Your Life Reading

Geef een reactie

